Monday, December 9, 2013

emosi terganggu

as-salam

emosi terganggu lagi.

saya tak nak amek tau pasal sorang minah A ni..

tapi minah B ni rajin nk update i status minah A.

sekarang ni saya stress..

saya tak nak amek tau..plezz jangan busy body nak inform2..

ya Allah..saya jauhkan diri dari Minah A agar tiada apa2 fikiran negatif muncul di otak.saya mengelak agar segala nya berlaku dengan tenang tanpa ada perasaan yang tidak enak..

saya mengelak demi menjaga fikiran dan kata kata..

tapi minah B rajin meluahkan status..oohhh

sedih..nape perlu ada insan2 yang rajin di kala saya sangat takperlukan..

saya hanya mahu mood positif..bukan status yang mengundang rasa bebal dan sedih di hati..

sabar je la..sahabat yang adakalanya saya fikir tak perlu..

kadang fikir "Oh.... saya tak perlukan khabar dari dia".....

tekanan tak baik untuk diri sendiri.sesakkan kepala..

tak mahu pikir..tp selalu hati tak selari dengan otak..oh sayangku Otak dan Akal..jauhi bisikan hati yang selalu buat semuanya tak keruan..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;